تور عکاسی از باغ گیاه شناسی

قراره جمعه ۲۷ خرداد به اتفاق هم به باغ گیاه شناسی تهران بریم و علاوه بر عکاسی از جاذبه های این باغ، تکنیک های عکاسی و  منظره نگاری را یاد بگیریم.

درباره باغ گیاه شناسی ملی ایران

باغ گیاه شناسی ملی ایران از جاذبه های دیدنی شهر زیبای تهران است که مکان وسیعی را در شمال غرب تهران و در مراتع خوش آب و هوای پارک چیتگر به خود اختصاص داده است. این پارک که لقب بزرگترین و زیباترین پارک گیاه شناسی خاورمیانه را یدک می کشد، با مساحتی حدود ۱۵۰ هکتار، در فهرست ده پارک گیاه شناسی بزرگ دنیا قرار گرفته است و با داشتن دو آبشار، شش دریاچه، رودخانه، جویبار و در آخر طیف وسیعی از گونه های گیاهی مناطق مختلف ایران و سایر نقاط جهان، یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق تهران برای گشت و گذار بشمار می رود.

باغ گیاه شناسی ملی ایران

زمان برگزاری: جمعه ۳ تیر  ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران ( دیدار ما درب ورودی باغ گیاه شناسی)

امکانات: مجوز عکاسی با دوربین، بلیط ورودی عکاس، مدرس عکاسی

محل برگزاری: تهران،اتوبان تهران­-کرج، خروجی پیکانشهر ، شهرک سرو آزاد، خیابان شهید علی گودرزی، بلوار باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور

(برای دیدن روی نقشه اینجا کلیک کنید)

  • دسترسی با مترو: با مترو هم می‌توانید به باغ گیاه شناسی بروید، با پیاده شدن در ایستگاه ایران خودرو یا وردآورد و ادامه مسیر با تاکسی یا اتوبوس یا پیاده‌روی به باغ گیاه شناسی می‌‏رسید.

اعضایی که کارت آنها دارای اعتبار است جهت ثبت نام و بهره مندی از تخفیف ،کد عضویت خود را به شمار ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ ارسال کنند.

هزینه برنامه : ۱۲۵/۰۰۰ هزار تومان

ظرفیت محدود – اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. این تور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

متقاضیان علاوه بر پرداخت آنلاین می توانند هزینه تور را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۵۶۵۹۵۳۶۴ – بانک ملی- بنام بهزاد بهروزنیا واریز نمایند و سپس عکس فیش واریزی و نام و نام خانوادگی را به شماره ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ وات ساپ کنید.

تلفن هماهنگی در محل: ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰

قوانین کنسلی:

  • درصورت کنسل کردن تور از ۱۰ تا ۳ روز قبل ازاجرا  ۲۵% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۳ تا ۲ روز قبل از اجرا ۵۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲ روز  تا ۲۴ ساعت قبل از اجرا ۷۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲۴ ساعت تا زمان اجرا – هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

 

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ثبت نام لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۲۹۴۸۷۸ تماس حاصل فرمائید.