تور عکاسی از خودروها تاریخی

عکاسی از محصولات آنتیک همیشه جذاب و فانتزی بوده، این بار قرار از موزه خودرو های تاریخی بازدید و عکاسی کنیم.

در موزه خودروهای تاریخی، نمونه‌های نادر صنعت خودروسازی جهان نگهداری می‌شود؛ از جمله، پیرس آرو لیموزین آب‌طلاکاری‌شده که تنها نمونه پنتر لیزر تولیدشده در جهان و تنها اتومبیلی است که حاصل کار مشترک کمپانی‌های مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن است، و همچنین مجموعه‌ای غنی از مدل‌های رولزرویس از جمله رولزرویس سیلور گوست احمد شاه قاجار، مدل افسانه‌ای فانتوم ۴ ضدگلوله که زمان تولید آن از ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۶ میلادی بود و فقط ۱۸ دستگاه در کل دنیا وجود داشت و یک دستگاه آن ضدگلوله بود که برای خانواده سلطنتی ساخته شد، فانتوم ۳ و مجموعه مرسدس بنزها شامل مدل استثنائی ۵۰۰ کا، ۶۰۰ لیموزین و ۱۹۰ SL.

سوپر اسپرت‌ها بخش دیگر این مجموعه را تشکیل می‌دهند که از آن جمله، می‌توان به لامبورگینی میورا و کانتاش، فراری سوپر فست ۵۰۰، بیتزارینی، چند مدل پورشه مدل ۳۵۶ و پورشه ۹۱۱ توربو اشاره کرد.

کرایسلر ۳۰۰ به همراه مجموعه جانبی جذاب آن، کادیلاک فلییت وود و لینکلن کانتیننتال لیموزین از دیگر خودروهای تولید آمریکا هستند که در این مجموعه نگهداری می‌شوند.

کالسکه سلطنتی ناصرالدین شاه قاجار که قدیمی‌ترین کالسکه موجود در ایران معرفی شده و کالسکه مخصوص تاجگذاری که هر دو ساخت کارخانه معروف واگن فابریک در کشور اتریش هستند، نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند.


زمان برگزاری: جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱  از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۰۰

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران ( دیدار ما درب ورودی موزه خودروهای تاریخی)

محل برگزاری: تهران، میدان آزادی، جاده مخصوص کرج، بین کیلومتر ۱۰ و ۱۱، نبش خیابان ۲۵، جنب فروشگاه سپه (برای دیدن روی نقشه اینجا کلیک کنید)

هزینه برنامه : ۹۰ هزار تومان (خدمات تور شامل مجوز، راهنما، ورودیه، می باشد)

ظرفیت محدود – اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. این تور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

تلفن هماهنگی در محل: ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰

قوانین کنسلی:

  • درصورت کنسل کردن تور از ۱۰ تا ۳ روز قبل ازاجرا  ۲۵% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۳ تا ۲ روز قبل از اجرا ۵۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲ روز  تا ۲۴ ساعت قبل از اجرا ۷۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲۴ ساعت تا زمان اجرا – هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

اعضایی که کارت آنها دارای اعتبار است جهت ثبت نام و بهره مندی از تخفیف ،کد عضویت خود را به شمار ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ ارسال کنند.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ثبت نام لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۲۹۴۸۷۸ تماس حاصل فرمائید.