تور عکاسی از خانه تیمور تاش

در این برنامه قرار است از خانه تیمورتاش ، عمارت به یادگار مانده از دوران قاجار در تهران را بازدید و عکاسی کنیم. خانه‌ای که روزگاری عبدالحسین خان تیمورتاش یکی از افراد قدرتمند دربار پهلوی اول در آن زندگی می‌کرد و امروز میزبان موزه دانشگاه جنگ تهران است.

عمارت تیمورتاش که امروز آن ‌را با نام موزه دانشگاه جنگ نیز می‌شناسند بنایی متعلق به اواخر دوره قاجار است که در میدان حر تهران و داخل دانشگاه جنگ قرار دارد. این بنا در ابتدا محل سکونت عبدالحسین خان تیمورتاش، یکی از افراد قدرتمند دربار پهلوی اول بود. پس از قتل وی در سال ۱۳۱۲ شمسی خانه و اموال وی مصادره شد و سرانجام خانه‌ای که تیمورتاش روزگاری در آن زندگی می‌کرد این بار  و در سال ۹۵ به عنوان موزه جنگ تهران میزبان مهمانان خود شد.

وقتی وارد این عمارت تاریخی می‌شوید بدون شک، هم معماری بنا برای‌تان جذاب خواهد بود و هم سلاح‌های سرد و گرمی که سیر تکامل ادوات جنگی و نظامی را به شما یادآور می‌شوند.

 


زمان برگزاری: جمعه ۲۶ فروردین، ساعت ۱۲ الی ۱۴

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران ( دیدار ما درب ورودی خانه اتحادیه)

محل برگزاری: تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان پاستور، روبه‌روی مترو میدان حر، داخل دانشگاه جنگ، خانه تیمورتاش یا موزه جنگ تهران

(برای دیدن روی نقشه اینجا کلیک کنید)

هزینه برنامه : ۹۰ هزار تومان (خدمات تور شامل مجوز و استاد راهنما می باشد)

ظرفیت محدود – اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. این تور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

تلفن هماهنگی در محل: ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰

قوانین کنسلی:

  • درصورت کنسل کردن تور از ۱۰ تا ۳ روز قبل ازاجرا  ۲۵% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۳ تا ۲ روز قبل از اجرا ۵۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲ روز  تا ۲۴ ساعت قبل از اجرا ۷۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲۴ ساعت تا زمان اجرا – هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

اعضایی که کارت آنها دارای اعتبار است جهت ثبت نام و بهره مندی از تخفیف ،کد عضویت خود را به شمار ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ ارسال کنند.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ثبت نام لطفا با شماره ۰۲۱۲۶۲۹۴۸۷۸ تماس حاصل فرمائید.