تور عکاسی از شهرک سینمایی غزالی

گشت‌وگذاری در تاریخ سینما

 

– قراره چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ به اتفاق هم به شهرک سینمایی غزالی  تهران بریم و علاوه بر عکاسی از جاذبه ها و دکور هایی سینمایی، کلی تکنیک های عکاسی و  پرتره نگاری را یاد بگیریم.

درباره شهرک سینمایی غزالی

شهرک سینمایی غزالی در غرب تهران قرار دارد و در سال ۱۳۵۸ به همت علی حاتمی ساخته شد. بخش اصلی دکور‌ خیابان‌ها و ساختمان‌های این شهرک مربوط به دوره رضا شاه و اوایل دوره پادشاهی محمدرضا شاه است که برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی با محوریت تهران قدیم، از آن‌ها استفاده می‌شود. با وجودی که شهرک غزالی به «شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران» تغییر نام داده است، هنوز بسیاری از مردم آن را با نام شهرک غزالی می‌شناسند. این شهرک یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران است که با قدم‌زدن در آن گویی به زمان‌های مختلف تاریخ سفر می‌کنید

ن شهرک که در واقع بازسازی تهران قدیم بود از عکس‌های قدیمی استفاده گردید، مانند میدان توپخانه، ساختمان شهرداری، ساختمان عدلیه، خیابان لاله‌ زار، خیابان اکباتان، جواهر فروشی قازاریان، گراند هتل، ساختمان شاه آباد و کافه پارس تهران قدیم. از سریال‌های مشهوری که در این شهرک فیلم برداری شده اند ‌‌‌می‌توان به هزار دستان و شهرزاد اشاره کرد. علاوه بر تهران قدیم برای فیلم‌هایی چون مریم مقدس نیز بخشی از اورشلیم در این شهرک بازسازی شده است.

شهرک سینمایی غزالی ؛ گشت‌و‌گذاری پر‌خاطره در تاریخ سینمای ایران

 

 

زمان برگزاری: چهارشنبه ۳ خرداد  ۱۴۰۱  از ساعت ۱۴ الی ۱۷

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران (دیدار ما درب ورودی شهرک سینمایی)

امکانات: مجوز عکاسی با دوربین، بلیط ورودی عکاس، مدرس عکاسی، پذیرایی

محل برگزاری:

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشکری، کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج، بعد از کارخانه سایپا، شهرک سینمایی غزالی (نمایش روی نقشه)

 

اعضایی که کارت آنها دارای اعتبار است جهت ثبت نام و بهره مندی از تخفیف ،کد عضویت خود را به شمار ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ ارسال کنند.

هزینه برنامه : ۱۹۵/۰۰۰ هزار تومان

ظرفیت محدود – اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. این تور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

متقاضیان علاوه بر پرداخت آنلاین می توانند هزینه تور را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۵۶۵۹۵۳۶۴ – بانک ملی- بنام بهزاد بهروزنیا واریز نمایند و سپس عکس فیش واریزی و نام و نام خانوادگی را به شماره ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ وات ساپ کنید.

تلفن هماهنگی در محل: ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰

قوانین کنسلی:

  • درصورت کنسل کردن تور از ۱۰ تا ۳ روز قبل ازاجرا  ۲۵% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۳ تا ۲ روز قبل از اجرا ۵۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲ روز  تا ۲۴ ساعت قبل از اجرا ۷۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲۴ ساعت تا زمان اجرا – هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

 

در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ثبت نام لطفا با شماره ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ تماس حاصل فرمائید.