تور عکاسی از خانه موتمن الاطباء

تور عکاسی از خانه موتمن الاطباء با حضور هنرمندان و اساتید این رشته برگزار می گردد.

خانه موتمن الاطبا از خانه‌های تاریخی محله عولادجان تهران به شمار می‌رود و با ایوان‌های ستون‌دار و بخاری‌های دیواری گچ‌بری‌شده، از یادگارهای دوران قاجاریه است. این عمارت به میرزا زین العابدین خان دنبلی ضرابی، ملقب به موتمن الاطبا تعلق داشت. وی نخستین فارغ التحصیل دارلفنون و شاگرد دکتر تلوزان فرانسوی محسوب می‌شد و از پزشکان نامی ایران در دوران قاجار بوده است. از خانه موتمن الاطبا، به‌عنوان لوکیشن سریال پربیننده شهرزاد و فیلم خانه پدری استفاده کرده‌اند. این اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹، با شماره ثبت ۳۱۰۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

خانه موتمن الاطباء لوکیشن بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی بوده است از آثار معروف می توان به سریال شهرزاد (لوکیشن خانه پدر فرهاد “هاشم آقا”) و فیلم سینمایی خانه پدری اشاره نمود.

 

نمایی از سریال شهرزاد

 

نمایی از سریال شهرزاد

نمایی از سریال خانه پدری

این تور برای اعضاء ۳۰% تخفیف واقع شده است این تخفیف فقط برای اعضایی است که مدت اعتبار کارت آنها باقیمانده باشد برای بهره مندی از این تخفیف به شماره ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ یپام ارسال کنید.

محل برگزاری

آدرس:میدان بهارستان، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر غربی، خیابان پامنار، روبروی مسجد آیت الله کاشانی، بن بست موتمن الاطباء، پلاک ۱۳

برای دیدن لوکیشن اینجا کلیک کنید.

(عکاسی مدلینگ با تعویض لباس در این تور ممنوع است)

زمان برگزاری

جمعه ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰

خانه موتمن الاطباء

خانه موتمن الاطباء-محل برگزاری ورکشاپ

خانه موتمن الاطباء-محل برگزاری ورکشاپ

خانه موتمن الاطباء-محل برگزاری ورکشاپ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *