عکاسی در قله توچال

عاشقان و علاقمندان به عکاسی از برف، از عکاسی ورزشی گرفته تا عکاسی پرتره، وقت آن رسیده یک تجربه بی نظیر را کنار اساتید این رشته بدست بیاورید.

تو این برنامه مجوز عکاسی با تجهیزات کامل از جمله سه پایه و … گرفته شده است، همچنین بعد از برگزاری این برنامه، یک گروه در تلگرام تشکیل می شود تا هنرجویان بعد از عکاسی، عکس خود را جهت نقد و بررسی توسط به اشتراک بگذارند.

معرفی تور:

ساعت هفت صبح دوستان بعد از ورود ابتدا در کافه کتاب صبحانه را سرو می کنند، و بعد از آن به سمت ایستگاه ۷ با تله کابین حرکت می کنیم.

قله توچال |معرفی 5 مکان دیدنی در مسیر صعود به قله توچال

معرفی توچال

توچال قله‌ای در شمال تهران و به ارتفاع ۳,۹۶۲ متر است که بخشی از دامنه رشته‌کوه‌های البرز به حساب می‌آید. دامنه جنوبی توچال مجاور با شهر تهران و قله آن مشرف به این شهر است. این قله در جنوب منطقه کوهستانی البرز مرکزی قرار دارد که از شرق به قله‌های لزون، کلکچال و دارآباد و از غرب به قله شاه‌نشین و منطقه امام‌زاده داوود منتهی می‌شود.

مشهورترین و پررفت‌وآمدترین پناهگاه‌ها و جان‌پناه‌های توچال به‌ترتیب از شرق به غرب دارآباد، کلک‌چال، شروین، شیرپلا، جان‌پناه قله توچال، امیری، هتل اوسون، ایستگاه پنجم تله کابین، اسپیدکمر و پلنگ‌چال هستند.

 

 

زمان برگزاری: جمعه  ۱۵ اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۵٫۰۰

نحوه برگزاری: حضور توسط همسفران (دیدار ما ابتدای ورودی توچال، کافه کتاب)

هزینه برنامه : ۳۹۰ هزار تومان با صبحانه و ۳۱۰  هزار تومان بدون صبحانه می باشد.

(خدمات تورشامل: صبحانه، بلیط رفت و برگشت تله کابین به ایستگاه ۷، آموزش عکاسی، مجوز، راهنما، می باشد)

ظرفیت محدود – اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. این تور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

تلفن هماهنگی در محل: ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰

قوانین کنسلی:

  • درصورت کنسل کردن تور از ۲ روز  تا ۲۴ ساعت قبل از اجرا ۵۰% کسر می‌شود.
  • درصورت کنسل کردن تور از ۲۴ ساعت تا زمان اجرا – هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

اعضایی که کارت آنها دارای اعتبار است جهت ثبت نام و بهره مندی از تخفیف ،کد عضویت خود را به شمار ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ در وات ساپ ارسال کنند.

متقاضیان می توانند هزینه تور را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۵۶۵۹۵۳۶۴ – بانک ملی- بنام بهزاد بهروزنیا واریز نمایند و سپس عکس فیش واریزی و نام و نام خانوادگی را به شماره ۰۹۱۲۹۴۷۹۱۵۰ وات ساپ کنید.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *